Hij werkt met een vast rooster, is vrij in het weekend en op feestdagen en heeft daardoor een betere privé/werk balans, daar wordt Raymond beter van! 

Onze collega Raymond Gal is sinds december 2022 Klantenservice medewerker voor de divisie Huid & Vaten en KNO op ons Support Office in Naarden. Hij vertelt je graag over zijn werkzaamheden en ervaringen bij Bergman Clinics!
Kan jij ons wat meer vertellen over de functie Klantenservice medewerker bij Bergman Clinics? Als klantenservice medewerker help je onze cliënten met het maken van afspraken, je verstrekt informatie over behandelingen en wachttijden. Ook kunnen cliënten bij ons terecht voor herhaalrecepten. 
En we zijn erg benieuwd hoe jouw team eruit ziet. Ik heb veel vrouwelijke collega’s en er heerst een levendige en prettige sfeer. In totaal telt mijn team 29 collega’s, variërend in leeftijd en achtergrond. Het is fijn om te mogen zijn wie je bent.
Dat is goed om te horen! Wat maakt dat jij elke dag met plezier naar je werk gaat? Het werken bij Bergman Clinics is elke dag boeiend en anders. De gesprekken met cliënten zijn divers en interessant, en de werksfeer is bijzonder prettig. We organiseren enkele keren per jaar teamuitjes, wat niet alleen de teambuilding bevordert maar ook vriendschappen doet ontstaan. Er wordt hard gewerkt maar ook veel gelachen en we zijn er voor elkaar als dat nodig is. Naast Klantenservice medewerker ben ik ook buddy en dat zorgt er meteen voor dat je je nieuwe collega snel beter leert kennen. Er is geen dag hetzelfde en het geeft voldoening om onze cliënten op een goede manier van dienst te zijn.
‘’De werksfeer is bijzonder prettig en we lachen veel met elkaar. Mede door de teamuitjes worden hier vriendschappen gesloten!’’ 
Vertel ons eens wat meer over de goede privé/werk balans. Wat doe je graag in je vrije tijd en hoe valt dit goed te combineren met het werken bij Bergman Clinics? In mijn vrije tijd ga ik graag met vrienden en familie op stap, lekker ergens eten of een terrasje pakken. Ik kom uit de horeca en had een wisselend rooster, nu ben ik altijd vrij in de weekenden, op feestdagen en de woensdag is mijn vaste vrije dag. Ik kan nu makkelijk plannen, omdat ik altijd weet waar ik aan toe ben.
Hoe word jij beter van het werken bij Bergman Clinics? Wat mij betreft heeft het werken bij het C&SC (Contact & Service Center) bij Bergman Clinics veel bijgedragen aan mijn persoonlijke ontwikkeling. Mijn communicatieve vaardigheden zijn sterk verbeterd, vooral omdat je als Klantenservice medewerker afhankelijk bent van je telefonische skills; je stem en tone of voice is immers je belangrijkste gereedschap.
Ben jij na dit leuke verhaal van Raymond nieuwsgierig geworden over de mogelijkheden bij Bergman Clinics? Bekijk snel onze vacatures of neem contact op met Wilma Veen!