Werken als klantenservice medewerker bij Bergman Clinics

Eerste en belangrijk aanspreekpunt

Werken als eerste én belangrijk aanspreekpunt voor nieuwe en bestaande cliënten. Zo is jouw baan als klantenservice medewerker misschien wel het beste te omschrijven. Jij zorgt ervoor dat onze cliënten professioneel en met aandacht worden geïnformeerd.

Bron van informatie

Bij Bergman Clinics ben je samen met je team een bron van informatie. Die informatie breng jij over aan nieuwe of bestaande cliënten. Dit kan zijn door inkomend- en uitgaand telefoonverkeer maar ook door het beantwoorden van e-mails. Doordat je werkt binnen één specialisatie, we hebben er vijf, kun je snel en accuraat handelen.

Persoonlijke ontwikkeling

We hechten binnen Bergman Clinics veel waarde aan de ontwikkeling van onze medewerkers. Daarom heb je binnen het Customer Care team de mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen en door te groeien binnen de organisatie. Onze Bergman Academy helpt onze medewerkers daarbij. Daarnaast zijn de teams gemotiveerd, enthousiast en is er ruimte voor humor.